Zapewniam profesjonalne leczenie bólu odcinka lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa Łódź. Dolegliwości bólowe odcinka lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa (odcinka dolnego) są bardzo powszechną przyczyną zgłaszania się do ortopedy. Szacuje się, że 80 % populacji ludzkiej w przeciągu całego życia doświadczy bólu odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Przyczyn dolegliwości jest bardzo bardzo wiele, jednak na czoło wysuwają się problemy z korzeniami nerwów rdzeniowych (np. rwa kulszowa) albo problemy z krążkami międzykręgowymi albo obie te przyczyny jednocześnie. W celu wykluczenia innych przyczyn, jak np. choroby nowotworowe zwykle wykonuje się MRI (rezonans magnetyczny), natomiast jego ocenę powinien wykonać ortopeda, który kwalifikuje do leczenia. Jeśli potrzebny Ci dobry ortopeda Łódź kręgosłup, skontaktuj się ze mną.

Leczenie Bólu Kręgosłupa Łódź

Łódź - dwie lokalizacje

1) Atlas Arena, ul. Bandurskiego 7

2) Brzezińska 5/15 (obok C.H. M1)

Leczenie bólu kręgosłupa Łódź – przebieg

Jak przebiega leczenie bólu kręgosłupa Łódź w moim gabinecie? Wielu Pacjentów ma proponowane leczenie operacyjne neurochirurgiczne. Jednak tylko części pacjentów wymaga takiej bardzo inwazyjnej procedury. Wychodząc naprzeciw potrzebom Pacjentów, zmniejszeniu inwazyjności, a co za tym idzie, ryzyka powikłań opracowano skuteczne techniki, które z powodzeniem stosuję u Chorych zgłaszających się do mojego gabinetu, nawet z wieloletnimi dolegliwościami bólowymi kręgosłupa. Technika ta polega na przezskórnym podaniu preparatu w postaci zastrzyku w okolicę chorobowo zmienioną pod kontrolą toru wizyjnego (RTG - TV), co pozwala na precyzyjne podanie preparatu oraz zminimalizowanie możliwych powikłań. Pacjent przebywa w szpitalu około 2 h, po czym wychodzi samodzielnie bez bólu. Tego dnia nie może prowadzić pojazdów mechanicznych. Efekt działania tej terapii jest przedłużany przez kompozycję leków przeciwbólowych, które mają zastosowanie w leczeniu bólu przewlekłego, który wymaga innego podejścia niż leczenie preparatami przeciwzapalnymi. Jako doświadczony ortopeda Łódź robię wszystko, by pomóc moim Pacjentom.

Ocena każdego Pacjenta jest indywidualna i wymaga konsultacji ortopedycznej Łódź.